Under helg!

Ja, helgen blev fylld av vårsol, spelkväll, dop å hemmafix! Underbart! I fredags var vi hos bästa Maria å Gabbe i Uppsala å hade spelkväll. Efter mååånga timmar åkte vi till slut hem, var inte hemma förrän halv två. Stackars F å S bara sov o sov. Nästa gång vi har spelkväll får de vara barnfritt så kanske man kan ta sig en liten vin till ;)

På lördagen blev det dop å jag spelade å sjöng två sånger. Det gick fina fisken, spelade fel en gång men jag tror inte att det hördes så mycket. Fick både smörgåstårta å prinsesstårta på det. Mumms!!!

Igår söndag var det underbart väder! Tomas fejade skorstenen å bytte ett fönster i köket å jag å F å S tog en promenad i vårsolen, sen städade vi ur båda bilarna å sen målade vi fågelhuset som Tomas å F hade byggt ihop. Sen åkte vi till farfar Tage å myste. Sen blev det myskväll med film.

Idag skulle Freja ha varit på förskolan. Hon ska börja gå måndag-torsdag istället för tisdag-torsdag men vi tog sovmorgon å långfrukost så hon får vara hemma idag. Så skönt när man kan göra så. Hon hade gärna gått idag med men vi kan vara hemma å småpyssla istället.

Den vecka blir fylld av hemmafix, (ska försöka slipa klart trappen å på torsdag kommer elektrikern, dessutom ska Tomas försöka byta ett fönster till...) träffa goda vänner, (imorgon ska jag träffa Loppis å i helgen kanske det blir resa till Dragon Gate me Rikcard å Fia) å det gamla vanliga. (babysim, kör, kyrkis å promenader)

En dag närmare våren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0