Måndag!

Pysseldag idag! Tror det blir pyssel, bak å bad idag för mina favoriter. Sen blir det nog lite träning för mig. Ska försöka Zumba när Saga sover. Gjorde det i fredags men det går så där när Freja är med. Hon brukar få se en film efter lunch = vila å då passar jag på. Men nyfiken som alla barn är så kommer hon då å då å kikar när jag "dansar"! Gullet!

Oj, kom på att jag måste ringa förskolan å säga att F blir hemma. Ska nog säga att hon blir hemma varje måndag om jag inte hör av mig. Tycker faktiskt att det räcker om hon går tisdag till torsdag, å på måndagar händer typ inget på förskolan. Personalen har planering å barnen är ute å leker, sen går det in, äter å vilar å sen ska F hem... Hon missar mao ingenting på måndagar.

Helgen var underbar! Spelkväll med Gabbe å Maria, ybergod mat, massor med vin å spel. Träffade Frejas kompis igår med fikamys. Sen till svärfar för gooood mat! Å inte att förglömma så kollade vi på grannens lamm i lördags. Sååå söta. Jag hade lätt kunnat ta några med mig hem... Nu är det fan vår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0