Helgen...

... fylldes som vanligt av god mat å mys när man är hos Jenny, Mathias å Tindra. Tjejerna lekte jättebra men Sagis var på dåligt humör. Gnällig å sånt, men hon börjar bli stor nu. Antingen är det fler tänder eller så är hon bara blyg å mammig.

Jaha, efter helgens bravader har jag väl gått upp nåt kilo men det är bara på´t igen imorgon. Har nu bara 6 kilo (i fredags...) kvar till ett bra BMI men ska nog gå ner lite till. Har stått stilla ett bra tag på vågen men förra veckan började jag med ISO-dieten som jag har kört förr å det funkar bra på mig. Gott å lätt, å familjen kan äta det med. Ska försöka jogga lite mera från och med nu. Har varit dåligt med det ett tag nu. Undrar om jag ska springa vårruset eller nåt. Så man har att träna till. Fick sån lust att jogga nu i helgen men hade inga jogging grejer med. Kände inte för att springa i kängor å tunika... Kanske ska ta med det nästa gång. Eller kanske bara ta en promenix. Nåja.

Jag som har tjatat på folk att gifta sig ska nu gå på tre bröllop på två år! ÄNTLIGEN! Jag har bara varit på tre bröllop. Min morbrors när jag var typ 10, mitt eget o en gammal grannes. Sen en kusin som "fuskade" å gifte sig samtidigt som banrets dop. FUSK! Men i år blir det muslimsk bröllop å ja e sååå nyfiken på hur det kommer att gå till. Nästa år blir det en kär vän å en kär släkting. LÄNGTAR.

Jag har mycket att längta till nu. Vår, legoland, bröllop, Italien, Cypern, kalas, sommar, fester, utflykt med båten å djurparker mm. Men jag glömmer inte att leva i nuet med. Ikväll har jag myst med mörk choklad, cola light å en bra film med Freja i knät.

Glöm för allt i världen inte att leva nu! Men glöm heller inte att längta.

I long for U!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0