Carpe diem!

Ja, det händer mycket just nu. Hur får alla andra ihop livspusslet? Tycker aldrig jag hinner med något! Det viktigaste e tjejerna å de ser jag till att de får vad de behöver varje dag. Jag ser till att umgås med de varje dag, å det tar sin tid. Sen ska man städa, renovera, träna, handla, umgås med vänner å annat vardagsmojs.

Men jag älskar att se på "arga snickaren". Missade halva programmet igår men det är skönt att veta att andra har det som oss, eller nja, värre!Skönt med en man som e snickare ;) Å han vet hur farligt det är att hålla på med el när man inte kan riktigt. Tomas kan men han ser i alla fall till att en elektriker gör det. Man vet ju aldrig...

Nu har jag i alla faal städat huset å just nu får Sagis mat. ASen ska hon ut i vagnen å sen är det min tur att få en matbit. Sen tar vi en långpromenad i solen å sen är et bara att hämta lilla trotsungen. Freja testar verkligen mig nu. Gråter jämt. Men den gubben funkar inte på mig så förhoppningsvis går det över snart... Sen blir det mellis å lek å sen middag, bad å sängen. Å på torsdagar är jag för trött för att orka med något mer så det blir tv innan sängen kallar.

Men nu kallar vagnen på Saga ;)

Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0