Älskade underbara fantastiska barn!

Jag älskar de så oerhört. Jag kommer ihåg under min första graviditet, vad orolig jag var. Tänk om jag inte tycker om mitt barn??? Haha säger jag bara, kärleken är stor och växer för varje dag! För några år sen handlade mina värsta mardrömmar om att jag blev jagad av diverse hemskheter. De värsta var stora mörka skuggor som jagade mig och alltid så gick det så trögt att springa. Men inatt slår allt! Jag drömde att jag var tvunegn att välja mellan Freja, Saga å Tomas. Å jag fick bara välja en de andra skulle dö. Tomas gick bort direkt (förlåt...). Usch å fy ingen rolig dröm...

Nu till lite roligare ting. Var på möte igår angående förskolans framtid å det blir en ny förskola! Skönt för den gamla var inte gjord för att ha barnverksamhet i. Å eftersom det tar sin tid att bygga en ny så ska vi få baracker, å det känns underbart. I ena bracken blir det matsal å det är verkligen skönt, för innan fick vi (personalen) bära upp maten på tunga brickor upp å ner för trappan å dessutom fick vi diska maten efteråt vilket tog en hel  personal i säkert en kvart. Å det är lång tid när 16 barn sitter å vilar i ett rum ensamma... ÅP dessutom behöver det inte finnas bord å sittplatser som tar upp stor plats i lekrummen. Love it. Jag vill börja jobba nu! Men å andra sidan skulle inte barackerna vara klara förrän till sommaren så jag orkar nog vänta ett tag till.

Lite besviken blev jag över att det kom så lite föräldrar. det går 71 barn på förskolan men bara 14 barn hade representanter på mötet! Visst, vi fick reda på det alldeles nyss (i tisdags) men va fan det är barnen vi pratar om! Dålig stil alla!


Idag är det underbara fredag så idag blir det kyrkis å sen får vi se vad som händer. Ev till stan till R å F... O imorrn blir det spelkväll hos underbara Maria å Gabbe. Barnfritt, musikfestival, vin å spel. Längtar!

Love U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0