Underbara måndag!

´"Får jag ta en banan?"
"Ja, självklart!"
"Får jag?" (Märkbart förvånad)
"Jag får ta en banan, jag FÅR det!" (mumlandes för sig själv)

Hon e underbar min dotter.

Å fantastisk med. Idag skrev hon sin första bokstav för första gången alldeles själv. Å det syns att det är ett F. Å nyss tittade hon på klockan och sa "Klockan är två!" Klockan var då fem över två. Visst e hon sjukt bra? Å jag tror inte hon chansade för hon har tränat på klockan länge. Jag har tom köpt en ny klocka med siffror eftersom den förra inte hade det. Svårt för henne att veta vad klockan är då. Men nu så!

Undrar vad IQ nivån ligger på. Finns det såna tester för barn? Troligen inte, det BORDE inte det. Och bara eftersom jag tycker så så finns det säkert det.

Måndag idag= pyssel. Vi har pysslat, målat, klippt, limmat och ritat. Sen käkade vi lunch å jag la ut Saga på vagnvila. Sen har jag faktiskt hunnit slipa lite. Nu sitter jag här men bara för en kort mellanlandning. Ska ta ut Freja i snön. Hon har fått mig att lova det. Men nu så äter hon en banan som sagt.

Underbara barn!

Love THEM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0