Måndag igen... and I like it!

Idag blir det en dags shopping i Stockholm! Loppa å älsklingarna å jag. Ska kolla upp en massa kläder. Har typ inget kvar. En ny klänning till dopet vore inte helt fel. Helst en färgglad men då kan jag inte använda den när kören uppträder, för då måste man ha svart eller vitt på sig. Får väl köpa två ;D

Helgen har som vanligt varit full av trevliga människor, god mat, mys med familjen och utflykter. Ingen tid till renovering tyvärr. Det går långsamt på den fronten... Men familjen kommer alltid först!

Ingen har väl någonsin sagt "Jag ångrar att jag inte städade och renoverade mera" på dödsbädden????

Så det blir inget sånt idag heller ;)

Kommentarer
Postat av: Karin och Ebba

Du är så klok Therese!

2011-01-31 @ 07:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0