Lördag!

Jaha som vanligt så blir det inte som man tänkt sig. Dagen började med frukost på Ikea, sen till lite olika affärer för att inhandla diverse grejer. Sen hem å ta emot Tomas bror med barn, sen kom grannen på fika å nyss åkte brorsan hem. Nu sover tjejerna, jag sitter vid datorn å Tomas slipar trappan (udda lördagsnöje?)

Underbar dag som har gått fort. På Ikea så har Freja alltid tjatat om deras lekland men det är från tre år, men idag testade vi. Freja var överlycklig å verkligen hoppade in. Personalen märkte inte ens av henne där inne. Min stora duktiga tjej!

Har såna jävla munblåsor. Både Tomas å jag. Jobbigt, man kan ju typ inte äta nåt. Å dessutom sitter man å pinar sig själv genom att bita på de hela tiden. Men nu tog vi varsin snaps å gurglade i. Äckligt men det kanske hjälper.

Det går skitbra med "dieten", om man nu kan kalla den för det. Nu har jag bara kört typ tallriksmodellen. Men det går åt en jäkla massa bananer å hallon varje dag så nästa vecka ska jag dra ner på det med. Men hellre det än glass å godis eller?

Kanske e bra med munblåsor då kanske man inte äter nåt å rasar i vikt. Inte så säker på att det är rätt sätt att tappa vikt på. Hehe.

Imorgon blir det svärfar å kanske lite skridskoåkning. Ska i alla fall ta med hunden ut på en prommis. Hoppas på fnt väder, har hört om regn imorgon! Vill inte det! Vill ha snön kavr till i mars åtminstone.

Hellre snö än slask.

Peace out!

Kommentarer
Postat av: jessica

2011-01-16 @ 10:54:13
Postat av: jessica

jag tycker du är duktig du =) de där kommer gå så fint så :D



åh ikea kan man gå länge på ju :) mys.. kram

2011-01-16 @ 10:55:20
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0