Ny färgad!

Jag har nyss blonderat mig. Inte så ofta som jag fixar med mitt hår men nu så. Jag var å klippte mig igår också. Skönt med lite kortare.


Längtar till helgen. Kryssning med tjejerna. Ska bli så skönt att inte vara "mamma" för en stund. Inte behöva ansvara för andra. Bara ta hand om MIG! Skönt. Men jag antar att jag kommer att sakna mina prinsessor, fast det bara handlar om ett dygn... Men skönt ska det bli.

Hum, det går inge vidare med vikten nu. Ligger ett kilo över mitt mål. Var dålig i helgen IGEN! Men men på´t igen ba´. Å på kryssningen tänker jag inte banta. Inte med ett stort bord fyllt med mat! Men efter helgen så ska jag börja igen. Får se hur pass jag ligger till då.

Har varit duktig i alla fall. Igår blev det en joggingtur på en halvtimme å idag bidde det Zumba hemma eftersom det regnade. Skönt.

SKÖNT!

Kommentarer
Postat av: jessica

Jag tycker du är kanon fin :D

2010-09-26 @ 18:08:55
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0