Ny vecka igen då.

Å den börjar med pyssel med Loppa! Ska bli så skoj. Jag önskar att jag var mer pysslig, men nu ska jag försöka. Har börjat med korsstygn lite smått. Ska nog försöka sticka någon dag, men börjar lite lugnt. Kul ska det bli i alla fall. Lägger väl ut lite bilder sen. Ska lägga ut bilder på vårt nya sovrum sen också.


Sen ska vi på sminkparty hos Rickard å Fia. Det roligaste med det är att prova nya färger, typ grön ögonskugga å sånt. Längtar!

Annars i veckan blir det väl kör, kyrkis, bad, träning, rensning av vind, kyrkonämnd mm. Å i helgen ska vi åka med eckeröbåten å fira mamma å mormor som fyller år. Mmmm viltbord... 

Men nu sitter jag å väntar på att F å S ska vakna snart. 

Love!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0