Ny teknik

Testar en ny morgonrutin. Innan satt vi oss vid tv:n å kollade på barnkanalerna, men det slutade alltid med bråk. Då sitter F med nappen å kollar tv istället för att äta frukost. Jag tyckte att jag bara tjatade å tjatade. "Ät upp nu" " skylda dig" "vi måste klä på dig". Inge roligt.

Nu sitter vi vid köksbordet å lyssnar på radio istället. Mys! Å F har redan ätit en hel macka utan tjat. SUCCÉ!!! Detta gör vi om!

Igår var jag å S till distriktssköterskan. Hon växer som hon ska donnan. Passade på att fråga om F å hennes snarkningar. Men sköterskan trodda att hon har stora halsmandlar precis som jag hade, å de tar de inte bort förrän hon blir i tonåren. Så de e bara att vänta.

Idag blir det kyrkis med lillan. Mys! Har inte varit där på länge pga sjukdomar å annat. Men idag blir det av.

Träningen går åt skogen! Skulle ha börjat träna denna vecka igen men jag har inte kännt mig på topp. Ont i halsen, harklig å hostig. Vill ju inte bli värre så det har inte blivit nån joggning än... Suck, jag blir så srg. Hatar när jag har lovat mig sjäöv något som inte blir av...

Nu ska jag göra iordning Freja inför förskolan. Utflykt idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0