Sommar!

Ja sommaren har slagit till ordentligt, och det är väl bara jag som ösnkar liiite svalare väder. Har ooont i huvvet och känner mig sååå trött. Fötterna värker och hela jag känner mig som en svullen ballong. Men jag har varit så duktig idag. Har varit till Almunge och övat inför musikkväll, sen hem och städa. Det enda jag har kvar är att dammsuga och torka golven nere. Sen måste jag klippa gräsmattan klart. Började igår men fick sååå ont i fötterna. Och sent blev det med. Men det är inte mycket kvar det gör jag på en halvtimme eller nåt. Freja sover nu å jag vilar mig. Funderar på att dra till svärfar när hon vaknar och sen hem igen för att avsluta mina projekt. Ingen brådska eller hur?

Bara fyra veckor kvar idag! Tiden rinner ifrån mig. Alla bebikläder är tvättade nu, och det mesta e klart. Har tom. börjat packa BB-väskan. Bebin kan ju faktiskt komma om två veckor, om inte tidigare. å se, Freja var 16 dagar för tidigt... det blir... (går å kollar almanackan...) den 15 juni! Meh, shiiit! Å då ska jag in till stan med bilen å träffa Loppis... Hehe kanske det är dags då vännen? Hade ju förvärkar hela dagen sist vi va inne... Wow 15 juni... Kanske morbror får rätt som tror den 19...

Äsch, det är väl lika bra att räkna med den 1 juli, eller kanske tom. två veckor efter. Mormor kanske har rätt med den 13 juli...

Blä, en hel månad extra.

Nu blir det isvatten i soffan...

Kommentarer
Postat av: Loppa

"Den" är välkommen, bara du ser till att Thomas är i närheten och "#¤%&/()=? långt borta som förra gången....



:)



Kram

2010-06-07 @ 08:38:16
Postat av: jessica L

oj va fort de går :) snart kommer bebben :) spännande... såå roligt.. jag tror de 16 juni :) spännande..kram

2010-06-07 @ 20:41:23
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0