Mysiga dagar med sjuk familj!

Ja, tomas va hemma måndag tisdag med feber och hosta. Men vi tog oss in till stan båda dagarna och bara gick och myste! Var till slottsparken och linneträdgården, Ulva Kvarn och bara shoppade runt lite. Mysigt. Loppa följde med ena dagen också, underbart!

Men idag blev det bara jag å Frejski. Men vi var tvugna att återigen åka in till stan då jag skulle till barnmorskan, kanske för sista gången innan det är dags! Om denna lilla behagar vara lika snabb som F så kommer den på tisdag!!!! LÄNGTAR!

Det mesta såg i alla fall bra ut hos barnmorskan. Det enda var att jag måste börja ta det lite lugnt nu. Har börjat känna mig snurrig och svimfärdig och hon sa att det hade att göra med att bebben lägger sig tillrätta nu. Den ligger mot en massa nervtrådar som gör att man kan bli illamående och svimfärdig och det enda som hjälper är att lägga sig ner. Så det får bli så! Har ju gått mycket i två dagar nu och det var väl lite dumt, men myyyysigt!

Idag blir det i alla fall lugnt. Ska småfixa lite bara. imorgon blir det storstäd av huset och på fredag ska jag ha "Freja dag". På kvällen blir det personalfest! I helgen ska jag sjunga i Knutby, "Allsång i Gammelgården", ska bli skoj. Annars blir det väl vila och lite småjobb. Nu håller vi oss hemma.


Längtar såååå tills du kommer ut älskling. Kom snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0