Tankeverksamhet!

Tomas å Freja har åkt till kusin Leo som har kalas. Saga å jag e ensamma hemma å vi har det så mysigt. Bara softar, vilar å kollar på tv. Å funderat.

Jag var lite orolig att jag skulle bli besviken om vi fick en dotter till. Men så är det verkligen inte. Hon är så perfekt, fin å snäll å underbar. år sova över sex timmar varje natt å hon äter å sover så snällt. Jag har suttit å gullat å gosat å sniffat på henne hela förmiddagen å hon e såååååå söt. När jag log mot henne så log hon tillbaka. Förmodligen var det bara lite magknip för jag läste någonstans att första leendet kommer senare, men vilken känsla när hon tittade mot mig å log! Hjärtat växte tre storlekar.

Men inte har jag glömt Freja! Hon är helt gudomlig. Å så stor hon har blivit. Man kan verkligen diskutera med henne nu. Å hon minns vad hon gjorde dagen före å kan återberätta det. Å hon e för söt mot lillasyster. Ger leksaker å filtar å gosar. Hämtar mig om hon skriker.

jag älskar mina underbara tjejer.

Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0