IDIOT!

Hoppas att du inte tog vid dig för det var mig själv jag menade. Slutade tolv idag (fick gå en timme tidigare) och sen åkte jag hem och städade! Fattar inte att jag aldrig lär mig! Nu får jag väl skitont i ryggfan ikväll igen... Nåja, tänkte fortsätta om nån timme igen men då ska jag bara damma och plocka lite försiktigt. Vattna blommor å sånt. Ska iallafall INTE dammsuga eller torka golv nåt mer idag!

Fan vilket underbart jobb man har. Idag var vi på bio i Almunge. Jag satt och kollade på film i övwer en timme på arbetstid! Heheh världens softaste jobb. Imórgon blir det också lugnt. E min långa dag, men börjar inte förrän nio. Sen ska jag försöka få några barn att rita självporträtt och måla ramar till det. Sen får vi se. Det är ju sportlov och mindre barn, så det är lugnt. Sen är jag ledig på fredag! Underbart! Å sen blir det Leksand! Underbart!

Underbart!

Kommentarer
Postat av: Annica

oki ja då får du säkert ett sånt.

jo allt e fint me oss. Hoppas det e det me er oxå.



Du MÅSTE ta det lugnt när du e hemma, men jag vet hur det e, man vill ju inte bara sitta och kolla på skiten, man vill ju ha fint.

Men va lite självisk och tänk på dig själv och njut av graviditeten, jag måste säga att jag e avis....hihihi

2010-02-24 @ 14:26:00
URL: http://trollmorsbusungar.blogg.se/
Postat av: Johanna

Emilia var med sitt dagis o kollade på bio idag med i Almunge :).

2010-02-24 @ 15:19:00
URL: http://knasfibbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0