DU!

Känner du dig lycklig?
Känner du att du får ut allt som du önskat av ditt liv?
Känner du att du skulle kunna haft det bättre?

Tänk om!
Gör om!
Gör rätt!

Om du vill jobba mindre, jobba mindre.
Om du vill byta jobb, byt då!
Om du vill skaffa barn, gör det, om inte, skit it´.

Låt inte andra bestämma vad som gör dig lycklig, de vet inte!

Jag har världens bästa jobb.
Jag har världens bästa man.
Jag har världens bästa dotter.

I love my life.

Visst finns det saker som man skulle vilja ändra, sånt som redan har hänt. Men det går inte. Förlåt och glöm. Gå vidare. Eller bryt och gör om.

Man lär sig av sina misstag, men då måste man göra sådana.

Jag har gjort massor av misstag. Men annars lär man sig inget. Nu vet jag. Nästa gång ska jag göra på ett annat sätt. Vara lite "elak", tänka mer på mig själv och mina behov. Ibland måste man få vara ego! Ibland får man tänka på sig själv. För sin egen överlevnad, för sitt egna psykiska välbefinnande. Men gjort är gjort. Kommer aldirg igen, förhoppningsvis.

Gör om, gör rätt.

Kommentarer
Postat av: Annica

kloka ord! håller med till tusen.

man ska gå den väg man vill och skita i vad andra tycker.

finns MYCKET Jag oxå ångrar, men som sagt man lär sig...



ha det fint!

2010-02-20 @ 15:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0