Tillbaka till vardagen!

Tomas jobbar sin första dag på sitt nya jobb idag. Hoppas det går bra. Idag var det också första dagen efter semestern för oss, eftersom vi har varit dåliga med rutinerna över sommaren-. Nu blir det läggdags vid åtta igen. Ingen läsk eller godis på vardagen. Skönt faktiskt.

Dåligt väder idag så det blev inget gjort ute. Men jag har rensat Frejas kläder (fy vad hon har vuxit över sommaren), hallen uppe, garderoberna i hallen nere och kallförrådet. Så lite har jag hunnit med. Har även bokat kyrkan för dop den 3 oktober och fixat försäkring på Saga. Nu softar jag med Saga, Freja leker i hörnet och vu funderar på middag. Sen efter middagen ska vi å fira Alvar som fyller 2 år idag!

Imorgon ska vi hälsa på på förskolan å sen ska vi äga lillan. Har inte vägt henne på fyra veckor s¨det ska bli intressant å se vad hon väger. På onsdag åker vi tjejer med min mamma å bror till Åland där vi stannar en natt. I helgen vankas det kräftor hos mamma! Mmmm gott!

Det märks att sommaren är slut, nu eman bokad varje helg. Kräftkalas på kräftkalas, namngivning, dop och Grönan. Men som sagt skönt med rutiner. Å Freja ska börja gå på förskolan nästa vecka. Hon har längtat så!

Underbar sommar har vi haft ändå, å inte är den slut på långa vägar!

Men var kommer alla jäkla flugor ifrån?????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0