Första dagen...

...å jag som skulle få så mycket gjort idag. Freja är på dagis å det var verkligen inga problem att lämna henne där. Å nu sitter jag här, skulle ha hållit på i trädgården, men jag har visst blivit lite förkyld. Snuvig å har ont i huvudet å halsen så jag tänkte faktiskt vila nu när jag har chansen. Har tränat på några låtar jag ska spela på brorsans dotters namnfest i helgen. Har också tvättat en tvätt å diskat en disk. Så liiite har jag allt fått gjort. Måste fixa till Sagas dop med, men det är väl ingen brådska med det...

Känns konstigt tt vara utan Freja. Har ju haft henne hemma hela sommaren. Plötsligt vart det väldigt tyst å lugnt. Skönt när man har ont i huvudet. Men det ska bli skoj att hämta henne sen å fråga vad hon har gjort.

I kväll kommer ett par vänner över å ska hjälpa Tomas med veden. Vi hjälpte de igår. Så skönt när man kan göra så. Allt går lättare, fortare å blir mycket roligare.

Men nu tänker jag vila en stund medan lillan sover.

Ha det bäst!


Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Nova

Hoppas du får en fin dag!

2010-08-17 @ 10:43:24
URL: http://frokenkalmar.blogg.se/
Postat av: Jessica

Åh passa på att vila dig nu. Hur är de med er? :) va skönt att de går bra att lämna henne på dagis :) skönt.



Kram

2010-08-17 @ 21:45:56
URL: http://Www.jessicalindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0