Grattis Freja!

...som fyller 2 år imorgon. Men vi har haft kalas i två dagar nu. I fredags kom Frejas kusiner och sov kvar, igår kom gudmor Loppa förbi å idag kommer resten... Sitter å väntar på Tomas som hämtar farfar Tage nu. Tårtan e klar och alla bullar framtagna. Skoj skoj!

Freja fick en studsmatta av oss. Tomas köpte den i fredags och eftersom Tomas själv är ett stort barn så kunde han inte vänta utan satte upp den på en gång. Freja har hoppat i den heeela helgen, hon ÄLSKAR den! Å hon e så duktig på att hoppa i den också! Underbart. Hon fick ju en säng av oss förut men det var ju ingen leksak... Å sen ska vi till Kolmården med men det blir ju om en månad så hon måste ju få något när hon fyller också! Då bidde det en studsmatta. Å jag e så nöjd. Hon får motion, frisk luft och grovmotoriksträning. Ja jag vet jag är arbetsskadad! Tänker typ bara så när jag ska köpa grejer till henne.

När jag köper en film så MÅSTE den vara pedagogisk på något sätt. Leksaker måste ha något pedagogiskt värde. Jag köper mycket böcker och pussel. Hon fick leklera av loppa igår. "Perfekt" tänkte jag. "Finmotorisk träning samtidigt som hon får känna på olika material".

Hon fick också:

Böcker. "Perfekt!"
Sandlådeleksaker. "Frisk lift och motoriks träning samtidigt som hon får känna på olika material"
Lego "Matematisk och motorisk träning, finmotorik och bygga och konstruera".

Ja jag e väl lite sjuk då...

Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: jessica

Grattis till Freja. stora tjejen :D krama om henne ifrån oss..

2010-04-18 @ 16:44:58
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com
Postat av: Karin

Stort grattis till Freja! Hoppas hon har haft en finfin dag!

2010-04-19 @ 17:00:23
URL: http://www.noja.se
Postat av: Annica

grattis i efterskott Freja, kram från Alva ;)

2010-04-21 @ 14:32:19
URL: http://trollmorsbusungar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0