Trött...

Ja,igår hade jag tänkt städa nere efter badet. Men när vi kom hem var vi alla alldeles slut så vi gick upp till sängen och hade familjemys. Vi låg till sängs redan halv åtta! Å det va sååå underbart. Läste tidningarå böcker, kolla på tv och bara myste. Freja la vi i sin egen säng vid åtta och hon e ju för snäll. Bara lägger sig tillrätta på magen med rumpan i vädret och somnar på en gång. Å Tomas somna före halv nio. Jag var tvungen att kolla på Criminal minds så jag somna inte förrän tio, men det va skönt att bara ligga till sängs. Underbart! Mera familjemys!

Men det betyder att jag får städa nere idag. Tur att jag börjar tolv så jag hinner på förmiddan. Har redan börjat lite men tog en paus. Ska ringa BMC också å prata med en barnmorska. De kanske har några bra tips på vad jag ska stoppa i mig. Tur att man jobbar med barn, man får så enormt mycket bra tips där. Mår illa av typ allt! Men är kul med en liten bäbi till! LÄNGTAR!

Tog sprutan i tisdags, tänkte inte göra detmen sen vart man ju gravid å då e de ju farligt. Men det var nog bra för nu verkar det som om svinet finns i Knutby... Men det skulle ta ett tag innan sprutan började verka så vi får se.

Fredag idag. Blir lugnt, Loppis kommer förbi. God mat trevligt umgänge och mys framför en bra film förmodligen. Brukar sluta så... Sen ska vi till Norrtälje på lörda. Shoppa lite och träffa Tomas jobbarkompis. Å söndag får vi se. Behöver verkligen jobba lite hemma med ved och gräva igen ett stort hål i trädgården. Men känns inte så skoj. Jaja

Nej nu får jagta tag i städningen igen. Ska bara ringa barnmorskan först.

Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Linda

Det låter ju heelt underbart! :) Pussa Freja från tant Linda :P

2009-11-13 @ 15:52:21
Postat av: jessica L

Hejsan, vi kanske kan ta och träffas en annan helg, stefan va lite upptagen med jobb. Men hoppas ni mår bra. Stackare som har svårt att äta. jag minns hur de va.. man levde på smörgåsar och frukt, fil i början. hoppas du hittar nått som du kan äta. kramar

2009-11-14 @ 20:30:08
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0