Sjuk älskling

Jaha, hemma idag då. Ville verkligem inte vara hemma men Tomas har varit hemma sjuk sen i måndags och han ville verkligen tillbaka tilljobbet nu så det var bara för mig att vara hemma då. Freja verkar inte riktigt sig själv. Hon har ingen feber och är inte jättegrinig. Men hon är trött och äter inget och verkar hängig. Hon tog ju sprutan i tisdags så jag antar att det är den som spökar. Får se hur vi gör imorgon då.

Men jag har i alla fall hunnit med att städa övervåningen nu på morgonen. Vi ska ju ha glöggfest på lördag och då vill man ju ha det mesta klart. Har nästan julpyntat klart med. Blir nog klar i kväll. Och så har jag lyssnat på julmusik hela dagen för att få den där julkänslan. Men det bästa för den känslan vore ju om det kom snö! Massor med snö. Och sen kunde snön hålla sig kvar till mars innan den snabbt smälter bort till en varm oh skön vår. Man kan väl få önska?

Nej, nu är Freja grinig så jag ska gra lite lunch och sen får hon sova. Tänkte gå till mamma och låna hennes badkar medan älsklingen sover. Skönt!


Så här glad är hon i vanligafall. Sötnosen min...

Ha en underbar dag alla!
Thess

Kommentarer
Postat av: caroline

Åhh vad stor hon har blivit =)

2009-11-28 @ 16:01:27
URL: http://carrolinea.blogg.se/
Postat av: jessica

Oj stackars lilla Freja då. har ni pratat med en doktor om freja då? kanske ska kolla upp det. kram

2009-11-28 @ 23:09:56
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com
Postat av: Maria & Hasse

Hoppas ni mar bra nu. Har det bra har och varmen haller i sig, ca 30 grader pa land och lika mycket i vattnet. Har badat i ett vattenfall efter en tur i djungeln pa Koh Chang. Har hyrt en MC som vi aker runt pa on med.

2009-12-02 @ 03:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0