Sååååå trött...

Jag är verkligen trött nu. Va uppe klockan 3 imorse! Skulle träffa några i Knutby å sen åkte vi till stan för att köa utanför universitetsaulan. Vi fick tag på det vi skulle. OD-biljetter till caprisen! Spännande. Det blir fjärde året jag går på det. Undrar så vilka som är hemliga gäster i år. Förra året var det David Batra och Roger Pontare. Det brukar vara en komiker och en musiker. Undrar så vilka det är i år... Men den som väntar på nåt gott. Den andra advent får jag ju veta! Fick faktiskt med Tomas förra året och han tyckte om det så han ska med i år igen. Å nu har jag värvat Loppa med. Ska bli skoj!

Illamåendet fortsätter. Kan inte äta så mycket mat och inga mängder av det heller. Jobigt att må så här. Hoppas hoppas att det bara är nu i början ochatt det går över snart! Vill verkligen inte må så här i nio månader! Men men det är bara 7 månader kvar drygt. Fortsätter fundera på namn. Tjejnamn har vi mängder av men killnamna är det svårare med. Nu har vi kommit fram till Alvin. Och ja det är ett gammalt svenskt namna, inte bara en ekorre... Fast jag tycker att Allvis var lite sött med. Som Elvis men ändå inte lixom. Jaja det är lååångt kvar. 

Jaha, ensam med Frejski just nu. Tomas e på kryssning med polare. Klart han ska få åka på sånt men idag hade detvarit skönt om han kunde varit hemma så jag kunde få sova lite. Höll på att somna för typ en timme sen, men vågade inte eftersom Freja far runt. Å inte fick jag vila när hon sov, för då skjutsade jag Tomas och sen vill ju inte hon sova mer...

Suck å stön. Nåja hon ska väl sova snart... om tretimmar eller nåt...

Ha det bäst! 

Kommentarer
Postat av: Vickie

Fimpa den hysteriska julstädningen och vila lite istället gumman. Ingen kommer tacka dig för ett välstädat hem utan för att du var en utvilad och glad mamma :) Hemlisen får du veta tids nog men du är på fel spår ;) Love u!

2009-11-22 @ 11:18:24
URL: http://sweetprincesss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0