Mår skit!

Mår verkligen skit just nu... Kan typ inte äta något, mår illa av nästan all mat. Konstigt hur det kan vara, mådde som en prinsessa med Freja. Mitt i allt det här har vi problem med vatten och avlopp. Och dessutom gamla kompisar som börjar strula... Måste verkligen omvärdera några av mina vänner. Kanske skaffa nya? Vänner med barn, barn i Frejas ålder. Ska börja umgås mer med grannarna, de har en tjej som är två månader äldre än Freja. Sen har Tomas jobbarkompisar med barn i Frejas ålder.

Vad gör man när ens gamla vänner bara ger upp? Utan fight? Jag har verkligen försökt men ger nu upp. Är faktiskt lessen över det. Vi var vänner så länge. Men en skitgrej har gjort slut på det. Fan, jag börjar nästan gråta, jäkla hormoner...

Positivt tänkande har alltid varit min melodi. Freja är ljuset i mitt liv och nu har jag ett ljus till på väg. Tomas e ju underbar, arbetar på med allt skit. Han är inte bara snickare också, han är rörmokare, tapetserare, kock, städare och massör också :)   Älskar verkligen mitt jobb. Underbara ungar. Alla brukar fråga om det inte är jobbigt att jobba med barn och jag brukar alltid svara att det inte är barnen som är jobbiga... Det är föräldrarna!

Ha det bäst alla.

Du med   :'(


Kommentarer
Postat av: jessica

tråkigt att höra de där med dina vän/vänner. Hoppas de ordnar sig. :) Ni får alltid komma och hälsa på oss :) de skulle barnen gilla :)



Jobbigt att du mår så illa nu. de kanske är en pojke då? :) hihi.. jag minns att jag mådde jätte illa med alexander i början. kramar

2009-11-11 @ 16:48:33
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com
Postat av: stefan

grattis till bebben i magen. va roligt att höra! Hoppas du snart mår bra, och få slippa må illa. Stefan jansson



www.slangensblogg.blogspot.com

2009-11-11 @ 17:18:02
Postat av: jessica

hej hej. vi har inte flyttat ännu till vårat hus. de blir vid nyår :) så de är inte långt kvar än. hihi. på lördag ska vi på ett 1 års kalas. men ska kolla med stefan när han har match också :) kram

2009-11-11 @ 19:04:38
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com
Postat av: Karin

Värsta bra tajmingen det här ju Therese! Dock kan vi ju inte låna några "bra-att-ha-saker". Men jag har ju iaf en mamma som sparat en hel del - så mycket grejer har vi iaf. Kan ju säga att hela garderoben är smockfull i det gamla blå rummet.

Å sen är det ju kul att få handla och önska sig lite nytt :) Längtar tills dess!

Hoppas du mår bättre snart! Jag ahde några slags läkeroltabletter med lakrits/hallonsmak som jag åt konstant under några veckor - det hjälpte hyffsat iaf att ha ngt i munnen.

2009-11-12 @ 07:48:14
URL: http://www.noja.se
Postat av: Linda & Lotta

Men vad är det vi läser :) är du gravid! :) GRATTIS!!!!!

2009-11-12 @ 18:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0