I´m dreaming of a white christmas!

Ojoj, jag e så trött. Men det vore kanske inte så konstigt. Höst, trist väder och en liten i maggen! Men snart snatr är det vinter. Hoppas på en vit jul. Eller en vit vinter. Snö från och med nu till mars sen vår i april å sen sommar i maj. Vore inte det bra? Nåja, man får ta dagen som den kommer. Men visst vore det fint med snö?

Nu sitter jag å softar vid tv:n med älsklingsfrejski. Ska lägga henne snart å sen ska jag julstäda klart vardagsrummet. Sen har jag bara badrummet kvar! Hoppas vara klar till måndag så jag kan börja julpynta sen. Ska också låna mammas dator i helgen och fixa lite julklappar. Förhoppningsvis e alla julklappar klara till första advent!

Å på lördag morgon klockan halv fyra ska jag vara i Knutby. Jag å några andra i kören ska stå och köpa biljetter till OD. Varje år är det samma stackare som får stå och köa i timmar, men nu är det min tur! Kanske dumt, jag som e så trött, men det är säkert de också... Lite mysigt blir det nog. Prata, sjunga och dricka varm choklad. Ska försöka få ner Loppa också, om hon orkar och kan. Hon ska ju också med på OD.

Så som vanligt är varje helg uppbokad långt framöver. Men det kanske är så det ska vara. Men ibland vill man bara ha en lugn hemmakväll. Men det får vi ta på torsdag... Förra torsdagen gick vi och la oss halv åtta! URMYSIGT! Läste och myste i sängen framför tv:n. Skönt att kuna göra sånt med Freja också.

Nej,nu är det dags att lägga snutteluttan!

Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Annica

mmm vi håller tummarna för en vit jul!!!

2009-11-20 @ 09:42:45
URL: http://annicaahlqvist.blogg.se/
Postat av: Karin

Julstädning redan i november - det är inte illa! Hinner det inte bli lortigt igen då?

Hoppas det löste sig medbarnvakteriet!

2009-11-20 @ 15:52:07
URL: http://noja.se
Postat av: Jessica Lindell

Hihi du är tidigt ute med julstädning det, men hellre för tidig än stressa i slutet :) hihi.. Jag vill också ha en vit jul, längtar :) hihi.. kram

2009-11-20 @ 23:15:55
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com
Postat av: Loppa

Jag kommer!!!! Ses om några timmar :) KRAMIZAR!!!

2009-11-20 @ 23:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0