Ojojoj

Shit, vad mycket som händer hela j-a tiden! Har inte hunnit sätta mig förrän nu... Har varit fullt upp, kyrkis sen sminkparty hos en vän i Knutby å sen åkte jag med mor hem. Ja bilen är för närvarande icke körbar, meckning pågår. Så idag fick vi ta bussen till Knutby. Gick väldigt bra, men Freja tycker inte om tanken på att sitta till...

Så mycket jag vill göra, så mycket jag vill hinna, så många jag vill träffa. Jag har så mycket jämt... visst, jag behöver inte åka på kyrkis två dgara i veckan, men om ni såg hur kul Freja har där så fattar ni. Hon fullkomligt älskar det! Hon kommer att bli ett dagisbarn, hoppas jag i alla fall.

Nu måste jag titta till kickan å sen tänker jag sätta mig framför tv:n med lite frysta hallon (mitt nya vardagsgodis, gott men inte lika onyttigt som en kaka) Går ju sådär med viktnedgången, har tom gått upp ett kilo från förra veckan. Men Loppa säger att hon går upp nästan fem kilo under lingonveckanför att hon lagrar så mycket vatten då, så det kan vara det som är problemet...

Men helgen e uppbokad nu. Dop med släkten på lördag med Sclagerfinal med Loppa på kvällen. Sen en heldag hos svärfar med golvutrensning på schemat på söndag... suck, typiskt att det skulle hända nu. I o för sig finns det väl ingen bra tid då det kan hända, men ändå...

Nej jag skulle ju gå å kolla lillan va det ja...

Puss!

Kommentarer
Postat av: stefan (kusin)

Du har fullt upp. Men va är kyrkis?

Är det något för alla barn som pyssel och lekar?



Vi ses på dopet :)

/Kusin stefan

2009-03-11 @ 22:39:19
URL: http://www.slangensblogg.blogspot.com
Postat av: Jessica Lindell

Kul med sminkpartyn :) de e ju alltid kul. Vart det mary may då? :D



Ja vi ses på lördag!

Kram J

2009-03-11 @ 22:53:58
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0