Kryssningen!

Kryssningen i helgen var otroligt rolig! Vi åt gott, dansade linedance å umgicks med trevliga människor! Vi kommer att åka med nästa år, men då hoppas vi på fler medresenärer, men då är Tomas syster med familj hemma i Sveriga förhoppningsvis, så då kommer de med. Så vi blir åtminstone två hela hytter. Sen kanske fler vill med, men nästa år får anneli fixa resan. Det blev så jävla struligt nu... Men kul hade vi. Saknade Freja dock, men hon hade det bra med mormor. De hälsade på en massa kor, kalvar å min farmor... Inte på samma gång... ;)

Ikväll tänkte jag jogga, men vi måste åka ut tillsvärfar. Hans vedpanna gick sönder i helgen å de spruta vatten i hela köket, så vi måste dit å kolla hur det ser ut. Typiskt att de skulle hända när inte vi var hemma... nåja.

Idag ska jag bara plocka efter resan, tvätta å låna mammas badkar... Småjobb med andra ord.

Ha det bra alla.

Kommentarer
Postat av: Jessica Lindell

Härligt med kryssning.. förstår om du längta efter Freja :) hon är ju för söt! Vi har lämnat bort alex en enda gång, men jag vet hur de känns man längtar så otoligt mkt efter dem. Vi lämnade bara han till carin o vi var ändå i almunge.. så några timmar fick alex vara ensam med sin farmor o farfar! kram

2009-03-09 @ 11:46:33
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0