Jaha min tur nu...

Min tur att vara magsjuk. Tomas va ju hemma två dagar förra veckan å Frejski va dålig igår. Hon verar dock må bättre idag, men hon äter fortfarande inte som hon brukar. Nej, nu mår jag blä. Har inte ont men mår sååå illa. Drack bara te till frukost, ska försöka få i mig lite vatten i alla fall...Hade så mycket jag skulle göra idag, tänkte börja vårstädaå tänkte då börja med Frejas akvarium. Den behöver verkligen städas. Men det får vänta. Däremot orkade jag bädda om Frejas säng å gå igenom hennes byrå. Men nu tänker jag bara vila. Synd att det inte finns något att titta på på tv:n under dagtid...

Imorgon är det ju gympa, men eftersom jag inte mår bra å eftersom sotaren kommer hit på förmiddagen så e jag hemma å vilar uop mig. Kanske tur att sotaren kommer annars hade jag säkert åkt till gympan ändå... Jag e dålig på att vara sjuk ;)

Det är ju sååå tråkigt. Vill städa Frejas akvarium å vårstäda, men nu ska jag bara softa. Men jag måste ju ändå ta hand om Freja så helt uttråkad är man väl inte.

Ska lägga mig på soffan nu...


Kommentarer
Postat av: annica

usch då! krya på dig gumman!!

2009-03-30 @ 09:43:47
URL: http://annicaahlqvist.blogg.se/
Postat av: Jessica L

Stackare.. du får verkligen krya på dig :)

va är de gör gympa du går på?



Kram

2009-03-30 @ 13:13:04
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com
Postat av: Karin

krya på dig!

2009-03-30 @ 16:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0