Sjukhus, kyrka å melodifestival!

Oj oj vad det händer grejer hela tiden. I fredags var Freja å jag hemma. Vi åkte aldrig till kyrkis. Mest för att Frejski fått en dunderförkylning men även då vi var utan bil... Den har stått hos minmorfar sen i onsdags,å den e fortfarande där. Allt i underredet är rostigt å de blir bara mer å mer som ska bytas. Den har körförbud på tisdag,men vi tror inte att vi hinner få den klar innan dess... Vi får se, Tomas å morfar jobbar med den jämt, de jobbar just nu faktiskt...

Men vi hade en lugn mysfredag med gos, promenad å datorn... Sen när Tomas kom hem var det bara att åka in till stan å sjukhuset (igen). Tomas fick ju en flisa i ögat i onsdags å¨den kom inte ut, så vi skulle åka in. In å plocka ut minst tre flisor ur ögat, fikade med Stampe å sen följde han med hem på öl å grogg. Jag nöjde mig med lite vin. Uppe sent vart det me :)

Sen pålördagen var det dags för dop med min kusins son Alexander. Trevligt var det. Fint dop, god mat, underbar tårta å trevliga människor! Fler sådanan tillställningar tack!

Freja å jag i kyrkan. Min mamma syns i bakgrunden.

Alexander med prästen Sanna.



Alexander hos pappa Stefan å mamma Jessica

Hela gänget vid dopfunten. Vet tyvärr inte vad alla heter, kanske Jessica kan kommentera å lägga till deras namn?
Min kusin Nisse är i alla fall den långhåriga typen som håller i Alexanders hand, sen har vi Alexander, stefan å Jessica å prästen Sanna!

Tack för en trevlig dag å hoppas presenten var till glädje!

På kvällen kom Loppa förbi på god mat å melodifestival. Freja å Loppa hejade på Malena å jag på EMD. Tomas tyckte att de flesta var bra. Men ojoj vad nervösa vi blev på slutet. INTE UGGLAS! Snälla snälla inte hon!Å sen gick luften ur oss. Phu!

Idag har vi varit till Tage en sväng. Freja lekte med lillkusin Tindraå vi vuxna pratade å kolla på repriser på tv. "Sveriges värsta bilförare" är ju för kul! Kollade in Tages köksgolv som ska bytas. Sen in till stan för att handla grejer till bilf-n å nu e Frejski å jag hemma å myser medan Tomas jobbar arslet av sig med morfar för att försöka få bilen klar snart!

Nästa vecka ser ut som vanligt, men Freja e fortfarande förkyld så vi får se hur vi gör. Om hon e sjuker på tisdag så skipper vi gympan å stannar hemma. Men det är skönt med gympa så jag hoppaspå mirakel...

Nu pockar Freja på uppmärksamhet. Ska umgås med henne lite.

Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Jessica Lindell

hej hej.. självklart ska jag skriva va dem heter..

Dem två andra är vänner till mig och Stefan. Dem heter Ulrica och Fredrik.



Mysigt, va kul att ni tyckte om maten och fikat :) De blev rätt så mkt sallad över också.. hihi.. :)



Kram

2009-03-15 @ 22:14:12
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com
Postat av: annica

samma präst som vi hade!

usch va läbbit me flisor i ögat! hoppas det e bättre i hans öga nu.

hoppas oxå att freja blir kvitt förkylningen snart. ha det så bra så hörs vi.

kram

2009-03-16 @ 09:24:42
URL: http://annicaahlqvist.blogg.se/
Postat av: annica

ja jag tycker oxå den verkar ostadig, hmm vi får se hur de blir!

2009-03-17 @ 14:52:28
URL: http://annicaahlqvist.blogg.se/
Postat av: annica

hihihi ja så e det, och dom barnen brukar oftast må bra. allt bra me er?

2009-03-19 @ 09:42:33
URL: http://annicaahlqvist.blogg.se/
Postat av: stefan Jansson (kusin)

Fina bilder du tog :)

2009-03-20 @ 15:03:37
URL: http://www.slangensblogg.blogspot.com
Postat av: annica

usch va jobbit! ni har inte haft tråkigt i allafall! tur att det gick bra tillslut, har hon en lika dan bula som alva nu eller? småttingar små.

jo det går inte att kommentera det översta inlägget, så därför skrev jag här!

2009-03-20 @ 18:10:50
URL: http://lillalillamirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0