De utlovade bilderna!

Här kommer bilderna som jag lovade igår!
  Först lite påskpyntsbilder. Hämtade in påskris igår å satte på fjädrar, men hade lite fjädrar kvar så de satte jag ute vid ingången. Ska nog köpa fler fjädrar för det ser lite tomt ut därute...


Skulle ju köpa kläder till Freja men blev kär i denna röda vårjacka. Har ju en svart/vit men den köpte jag för två år sen så jag tyckte att jag var värd en ny. Härlig färg eller hur?


Sen lite läder till Freja blev det också så klart! Först två par skor, ett par gympisar å ett par söta "tjejiga". Kanske var det därför hon tog sina första steg dagen efter??? De kläderna efter skorna är lite smutsiga för hon hade på sig de igår, men det är mumintroll på de. Det står Moomin på byxorna å på bodyn är "Lilla My". Passande till hennes humör ;)
Sen lite sommarkläder som egentligen är lite för stora, men de ska nog gå i sommar. Sen en vårjackamed nyckelpigor på.


Snart ska vi på kyrkis, sen ska jag hem å städa klart det jag inte hann igår, å sen tänker jag mysa i solen litegrann också! HÄRLIGA SOOOOL!!!


Kommentarer
Postat av: Jessica L

Åh va fina kläder :)

Jag gillade vårjacka din jätte mycket :) Mkt fin..

Så fina kläder och skor Freja fick :)



kram

2009-03-27 @ 11:40:48
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com
Postat av: annica

jätte fina kläder!, kul med shopping!

2009-03-29 @ 08:51:11
URL: http://annicaahlqvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fina bilder :) Kul med shopping..

Härligt med påskpynt.. :) mysigt



/stefan

2009-03-29 @ 14:34:11
URL: http://angensblogg.blogspot.com
Postat av: Anonym

oj skrev lite fel på min blogg adress. ser jag nu



/stefan

2009-03-29 @ 14:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0