Lyssna på ditt samvete.

Såg på "arga snickaren" igår. Å plötsligt hade man inte alls så dåligt samvete för att byggnationen går så längsamt. De hade inte gjort något på nästan två år! Vi köpte huset förra lucia, började bygga efter nyåret 08. Å nu har vi hunnit göra två sovrum, altan, tilläggsisolerat och är nästan klara med köket! Underbart! Vi är väl ganska duktiga ändå?

Freja har varit lös i magen ett tag å idag e de extremt. Blir nog inget bad fr henne ikväll,eller nåt kyrkis imorgon bitti. Istället får det bli bad hemma ikväll å mysfredag! Mmmm. ska bli skönt.

Helgen e uppbokad. På lördag ska jag sjunga i Faringemed kören och solo. Jag ska sjunga "den vilda" av "one more time". Den e ju så vacker. Sen ska jag sjunga en annan låt också. Kommer faktiskt inte på vad den heter eller hur den går. HM å den ska jag framföra om två dagar. Kanske ska jag öva lite idag?

Borde nog göra det nu...

Kommentarer
Postat av: annica

va roligt! lycka till med sången!

kram

hoppas skruttan blir bra i magen snart

2009-01-29 @ 12:46:57
URL: http://annicaahlqvist.blogg.se/
Postat av: linda

Saknar er 3! :D

2009-01-29 @ 13:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0