Landet för länge sedan

Hm va uppe inatt. Frejas tänder kikar nu fram. Hon ser nu ut som Skalle-Per från Ronja Rövardotter. Hehe,snyggt.Men hon va vaken från strax före tre till fyra,å jag som ska ut ikväll. Kommer väl å däcka (utan alkohol) redan klockan elva... Hoppas inte det för jag ska äntligen få träffa alla gamla tjejkompisar som man inte sett till på evigheter. Ska bli såå  skoj! Börja med förfest på Regngatan sen till Flurran troligen. Mmmm längtar så! Har inte varit ute sen jag blev gravid typ. Å de e läääänge sen. Faktiskt dax nu!

Men nu e jag färdigduschad å ren. Mmmm,funderar på vad man ska ha på sig.Man vill ju se snygg ut,även om jag inte går ut för att ragga direkt. Funderade ett tag på klänning å leggings under, men det lutar mer åt jeans å en snygg tröja/linne. Fastt det är ju lite tråkigt med jeans...Kanske blir klänningen ändå. Hmmm vi får se, beror nog på hur kallt det blir oxå.

Längtar så!

Kommentarer
Postat av: annica

hoppas vi ses, kommer du ha mobilen me?

2009-01-23 @ 14:04:35
URL: http://annicaahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0