Utmanad!

Jag har blivit utmanad av Annica

Regler:
1. Länka till den som utmanat dig.
2. Berätta åtta sanningar om dig själv.
3. Utmana åtta personer.
4. Skriv ett meddelande till de åtta personerna så att de vet att de är utmanade.

Så här kommer mina "sanningar".

1. Jag vill vara alla "till lags" vilket gör att jag ibland säger ja till saker som jag inte vill.
2. Jag älskar att sjunga och jag tycker nog att jag är ganska bra på det.
3. Jag dagdrömmer jämt och högt.
4. Jag har åkt dit för snattning och jag skäms så för det så att nästan ingen vet om det. (men nu e d där ute)
5. Jag älskar tecknat...
6. Ibland tjuväter jag godis...
7. Jag tycker inte om idéen med melodifestivalen, men jag tittar ändå. Och jag blir arg om den jag hejar på inte går vidare...
8. Min käraste ägodel är min gitarr

De personer jag utmanar är: Helmer     Johanna     Jessica    Viktoria    Caroline   Micke å Karin  Stefan

Kommentarer
Postat av: annica

nja bara genom bloglovin, har halkat in på varandras bloggar och sen följt varandra

2009-02-11 @ 16:13:21
URL: http://annicaahlqvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

de här var ju svårt ju... Känner inte så många bloggare :P

Fy på dig hihi



Hoppas allt är bättre med er nu

kram

2009-02-11 @ 18:07:56
Postat av: Vickie

Utmanat vidare :)

2009-02-11 @ 19:44:29
URL: http://sweetprincesss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0