En snabbis

Ja skriver bara en snabbis innan distiktsköterskan från Knutby kommer. Hon kommer pom en kvart. Men jag har dammsugit å torkat golven så allt ser okej ut. Man vill ju inte att det ser ut som en svinsatia när de kommer hit... Sen e ju torsdagar min städdag så det var ju perfekt. Dessutom har jag hunnit med massor idag.

Va till Almunge vid 11 och träffade kantorn. Vi valde ut några låtar till på lördag så nu vet jag vad jag ska öva på. Det blev "I dont know how to love him" och "kärleken är". Jättefina låtar. Ska bli så skoj. Å innan vi åkte till Almunge så smet vi in på Thuns fö att köpa en presenttill grannjäntan Elin som fyller ett idag! Skoj, hoppas att hon å Freja kommer bli bästisar, det vore ju perfekt när de nu bor så nära varandra!

Nej nu ska jag kolla Frejski, hon vaknar nog när som helst nu!

Ha det perfekt!

Kommentarer
Postat av: annica

åhh de låtarna e fina. kärleken är... hade vi i kyrkan på vårat bröllop. hoppas det går bra för dig på lördag, men det e klart att det kommer göra det.

kram

2009-02-19 @ 15:26:11
URL: http://annicaahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0