Trött!

Fan jag är verkligen trött hela tiden nu. Äter bättre nu men mest onyttigheter känns det som. Ska försöka äta bättre, jag lovar!

Inatt vaknade jag och riktigt kände hur magen växer. Kul, äntligen känns det nåt. Känner att magen är lite hårdare än förut. Liiiite större kanske. Svårt att säga när jag fortfarande har mindre mage än jag hade i augusti. Men äntligen händer det grejer!

Ikväll kommer Loppis hit. Vi ska ha spakväll och sen sover hon kvar och följer med till barnmorskan imorgon! Vi ska dit allihop! Tomas e ledig, Freja följer så klart med och sen jag och Loppa! Sist var det bara jag å Tomas. Hehe andra barnet verkar nästan mer efterlängtat än det första! Kul är det! Hoppas att allt ser bra ut bara. Tänk om det är två? Typ nästan ingen chans men ändå. Tänk tanken... 

På fredag kommer mamma å pappa hem efter tre veckor i Asien. Jag är inte avis... försöker jag intala mig själv. Kul att se hur de ser ut och bilder! Sen blir det fest på jobbet på fredag kväll. Lördag blir mysdag å på söndag ska Freja å jag gå luciatåg i kyrkan å på kvällen bjuder min mormor på julmat! Sen e jag ledig i 4 veckor! Men jag ska vara på jobbet måndag hela dagen och på torsdag. På måndag firar vi lucia på förskolan och jag vill vara med. På förmiddagen går vi till ålderdomshemmet och sen firar Frejas avdelning på eftermiddagen och sen min avdelning vid halv fyra. Så det blir en heldag på jobbet. Å på torsdag ska barnen få träffa tomten och det vill ju inte Freja missa! Alla barn ska få klappar av honom. Vi kunde få hennes present innan, men det är lite skoj att träffa tomten ju. 

Ha det bäst, det ska jag i alla fall ha det! 

Kommentarer
Postat av: Annica

myyyyysigt med barnmorskan, e lite avis, hihi



härligt med 4 veckors ledighet, då kanske Alva och Freja kan leka lite.

kram

2009-12-09 @ 15:32:20
URL: http://trollmorsbusungar.blogg.se/
Postat av: jessica

Hejsan hur gick det hos barnmorskan? Hoppas de gick bra. Vilken vecka är du i nu? :) kram

2009-12-10 @ 07:45:58
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com
Postat av: Karin

Hur var det hos barnmorskan? Jag var också där idag - lika spännande varje gång. Fick höra hjärtljud osv. Å tänk att livmodern går över naveln nu - det händer saker snabbt. Så roligt!

Vad härligt med så lång ledighet! Kram

2009-12-10 @ 14:36:47
URL: http://www.noja.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0