tidspress

Ojojoj hinner inte med mycket mer än att jobba å att va med Freja nu för tiden. Båda mina arbetskamrater e sjuka så jag har ensam hand om 13 barn PLUS re inskolningar. Ok jag har haft hjälp av en vikarie och de andra på jobbet ställer upp så mycket de orkar men det är jobbigt ändå. Har jobbat över 4 timmar den här helgen. Låter inte mycker men känns skitamycket! Sen finns det ju de som motarbetar mig på jobbet, INTE kul med sådana. Men jag måste fan lära mig att stå på mig å säga nej! Håhåjaja men nu är det fredag.

Skulle få vila när jag kom hem men inte då. Har städat mn nu satte jag mig ner å tänker inte göra ett skit förrän Tomas å Freja kommer hem från dagis. Ja Freja är på inskolning just nu. Hon sköter sig fint. Hon är snäll å glad å det kommer nog inte att bli några problem att lämna henne där. Visst blir hon lessen när man går men det går över fort sen har hon jätteskoj! Det blir inte så många timmar för henne heller. Min lilla sötnos. Jag hade ju hellre haft henne hemma ett tag till, men jag vill jobba. Å Tomas oxå. Men jag ska i alla fall inte vara en sån förälder som inte låter ungarna få vara sjuka, utan sätter tillbaka de för tidigt på dagis.

Hade gärna lagt in fler bilderpå Freja men jag blir så skrämd av alla idioter som finns på nätet. Vill ju inte att vem som helst kan t blderna å använda de till eget ändamål. Vi får se vad jag gör.

Ha det bäst så hörs vi närvi hörs.

Kommentarer
Postat av: jessica

Oj, ja de är alltid jobbigt att jobba över. de har man gjort många gånger.. fy tusan va trött man blir. :)



Va kul att de går bra för freja. Hur många timmar går hon? :)kram

2009-08-22 @ 12:32:52
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0