Starten är igång...

Jaha nu har man börjat blogga då som alla andra gör... jag som alltid är en sån som går min egen lilla väg... Men det är i och för sig skönt att ha något att göra nu när man e hemma, klättrar väl på väggarna annars. Fast jag har ju å göra, vi håller ju på att rnovera huset. Två sovrum e klara, Frejas å vårat. Nu e d köket som gäller. Vi har hållit på i över två månader, men nu börjar det likna något. Börjar tröttna på att stå ute å diska... Men det går långsamt eftersom Tomas jobbar. Men det är tur att han e snickare. Jag har verkligen valt rätt sorts make... Det bästa vore nog om han var städare också... å trädgårdsmästare... å kock. Men tomas tycker i och för sig om att laga mat å han e duktig på det.

Hmmm får nog ta å skaffa mig några hemliga älskare.... Du som e kille, runt 25- 30 och är städare eller trädgårdsmästare... Hör av dig. Miljonärer också förresten...

Hehe

Kommentarer
Postat av: johanna

haha det kan vara skönt att skriva av sig lite ibland :D

2008-09-08 @ 12:48:38
URL: http://knasfibbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0