Lycka kommer så lätt!

Pga av att Tomas nu arbetar i Norrtälje så fick jag å Freja gå upp tidigt för att lämna in bilen på service. Fan va lat man har blivit... När jag gick i skolan gick jag upp klockan kvart i sex varje skoldag! Nu bävar man inför tanken att komma upp klockan halv sju... Men men, upp kom vi ganska lätt konstigt nog. Så in till stan skrattandes högt till rix morron zoo. Å när vi åkte under en bro så uppenbarades det för mig. Vad det är lätt att glädjas över det lilla. Över bron hängde en tygbit. På den stod det en text, kort men så underbar.

"Du är vacker"

Åh vad jag blev glad åt denna lilla text. Lycklig lämnade jag bilen å gick ner mot stan. Träffade Maria å underbara lilla Alvar, 1 månad. Åh vilken liten sötnos, har Freja varit så liten? Å för inte alls så länge sen? Jaja. Vi fikade, handlade barnkläder på rea å gick hem till henne å fikade (IGEN). Sen skulle hon hämta Sara på förskolan så då gick jag mot bilen å strax ringde de å sa att bilen var klar! "Kommer snart" , kvittrade jag å trallade i väg.

"Vilken underbar dag" tänkte jag när solen sken underbart varmt mot mig, å då hände det igen. En till underbar uppenbarelse. "Ha en trevlig dag" stod det på en buss. Mmmmm vad jag kände mig bra. Tänk vad enkelt det är att känna lycka. Tänk på det alla. Le lite vänligt åt alla ni möter, säg "Hej" eller "Vackert väder idag". De räcker långt, tro mig.

Sen åkte jag till Bauhaus å köpte bänkskivor å nu funderar jag på golv...

HJÄLP MIG!!!


Vad tror ni, blir det för mörkt med ett svart eller mörkgrått golv? Eller går det om man har ljust kakel och tak? HJÄLP MIG SNÄLLA!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Men åå vad fint det har blivigt! :)

Mörkgrått med ljust kakel skulle vara super snyggt! :D kram på er/Linda

2008-09-11 @ 17:35:15
Postat av: johanna

mörkgrått blir nog snyggt :)

2008-09-11 @ 20:39:32
URL: http://knasfibbla.blogg.se/
Postat av: Annica

tror också att mörkgrått blir bra,annars så e det snyggt med mörkt körsbärsfärgat som man ser kvistar i. kram kram

2008-09-11 @ 21:25:54
URL: http://annicaahlqvist.blogg.se/
Postat av: Karin

Jag satsar fortfarande på svart och vit-rutigt golv - så snyggt! Men jag förstår om ni tycker det liknar det förra rutiga golvet lite... Hur som haver så låter grått golv väldigt bra. Ett varningens finger för helsvart är att damm syns väldigt tydligt...

2008-09-13 @ 10:16:09
URL: http://www.noja.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0