Sovmorgon

Jo då idag fick man sovmorgon... till tio i tio! Det e sant! Ja hon kunde inte sova i natt så hon fik ligga i våran säng. Sen vaknade hon näör Tomas gick upp. men sen somna hon om å så väckte jag henne. Otroligt. Men skönt va det.

Sen har jag hunnit julstäde hela övervåningen så den e klar. Nu e d bara vardagsrummet, badrummet å hallen kvav. PÅ eftermiddagen har jag å Freja myst, badat å lekt tillsammans. Nu väntar vi på pappa.

Imorgon ska jag på gympa å sen ska vi träffa Loppis på stan å på kvällen e d kör i Knutby. På onsdag ska jag på kyrkis me freja å sen kommer frhoppningsvis elektrikern å gör klart köket. PÅ torsdag ska jag städa lite nere å på kvällen ska jag å Freja på bad i Almunge. På fredag blir det mys, kanske till Knutby på pyssel å lek? Ojoj, hela veckan e klar!

Jag har redan börjat lyssna på julmusik. Det skrålade här nere medan jag städade idag. Min mamma tycker att det är alldeles fel, men jag älskar julmusik. När jag var liten så började jag lyssna på det redan efter min födelsedag i augusti, men det e väl lite väl tidigt. Men i slutet av oktober är det väl ok? eller?


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej Jag jobbar som städare på universitetet.

2008-11-04 @ 06:20:12
URL: http://knasfibbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0