Nej,se det snöar!!!

Mmmm underbart med snö! Hoppas bara att det håller i sig till typ första april, sen är det vår i en månad sen. PANG är det sommar i maj! Man får väl drömma? Men skämt åsido så vill jag ha kvar snön till efter nyår i alla fall.

Va ute med arbetskamraterna igår. Det blev en fördrink å sen lite vin. Blev lite snurrig ett tag,men det gick över innan Loppa kom å hämta oss me Freja! Det är bäst att ta det lugnt i början. Å jag saknar inte supandet direkt... Trevligt var det, trevligt sällskap,godmatå god dricka samt roliga samtalsämnen! Men det var skönt att få komma hem sen med Freja å Loppa,som sov kvar.

Tomas sov inte hemma inatt, han är på kryssning med jobbet. Jag å F ska hämta honom snart i Uppsala. Tänkte bara mata F först innan vi åker, sen misstänker jag att det blir typ Max för oss... Mmmm det var ett tag sen.

Nej,nu e F lite grinig.Hon har varit extra grinig idag. Kan det vara från sprutan i onsdags eller är det äntligen tänder på väg. Jag vet, jag har sagt att tänderna är på väg sen i Augusti,men det är svårt att veta vad hon säger... Någon som talar bäbiska å kan översätta?

Härligt med snö!! Allt blir så vackert då!

Får se om det flyttar in några nya grannar snart. Hoppas att det kommer en bebis!

Här står våran tv,oroa er inte den e trasig. Men det ser ut som ett skrotupplag här hemma pågården. Det blir så när man renoverar,vi bara kastar ut all skräp på gården...

Kommentarer
Postat av: annica

va bra att du hade trevligt i går!! va konstigt det känndes att se "vårat " hus. hmmm lite saknar man det i allafall. på lördag e det rock pub i knutbygården 20.00 - 02.00 jag och henrik funderar på att gå dit, vi e barnfria, har ni inget för er så...... hihihi

kraaaaam och ha en mysig lördags kväll

2008-11-22 @ 17:16:58
URL: http://annicaahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0