Nej fy!

Phu vad jag känner mig deppig. Har varit sjuk länge, har inte lämnat huset på snart två veckor. Är trött på att vara ensam,sjuk, pank... Men ja så är det väl. Man måste vara nere för att veta hur bra man har det när man är uppe! Eller hur?

Nej, idag stannade vi hemma också. Men eventuellt ska vi in till stan och köpa ett matbord i eftermiddag!! Hoppas hoppas! Sen imorgon ska vi till Strängnäs å fira lilla Tindra som fyllt år. Bröderna P ska nog med också, eller i alla fall storebror P. Ni vet vad som gäller med de... Hehehe. Man vet aldrig, de vet nog inte vad planering är. Impulsiva, kan man nog säga. Jag är tvärtom, planerar ALLT! Tomas skrattar åt mig å mina scheman. Mina dagar och veckor är uppspaltade med saker att göra. Exempel. En vanlig dag:

8:00 Frukost
9:00 Någon sorts verksamhet med Freja
11:00 Lunch följt av en promenad och sen sover Freja gott i ungefär tre timmar. Under tiden städar eller vilar jag.
ca. 15:00 Efter Frejas sovstund äter vi mellis.
17:00 Middag
19:30 Välling följt av sängdags

Eller en vanlig vecka:

Måndag: Städa
Tisdag: Gympa och träffa någon på stan
Onsdag: Kyrkis
Torsdag: Städa och bad
Fredag: Kyrkis å fredagsmys

Jag är verkligen inte impulsiv. Tur att Tomas är det då. Han står för det impulsiva jag planerar.

Men det blir inte kul för Tomas om han stör min planering. Stackarn vad han får utstå när min planering förstörs. Jag är nog lite som Monica i vänner...

Å då är Tomas som Chandler?

Kommentarer
Postat av: Karin

Åh är du också planerande..? Ja då brås inte Micke på dig... Hehe, han vill gärna bestämma allt i sista stund. Men å andra sidan kanske jag är lite för planerande ibland... Så ett mellanting vore ju toppen!

2008-12-04 @ 13:57:01
Postat av: sophie

Något tips på hur man blir frisk från förkylning så får du gärna spana in min blogg och berätta :D

2008-12-06 @ 16:42:32
URL: http://sophiesimonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0