Nedräkning!

Usch vad jag är trött på att gå hemma.Men vad ska man göra? Tänkte åka till staden idag å gå på gympan som jag har missat i två veckorpga hosta å förkylning. Men Frejas tänder e på väg nu, så älsklingen vaknade med 38,9 graders feber. Inte roligt. Och hon har inte varit rolig idag heller. Men det är klart att det gör ont och så har hon feber. Hade jag haft så mycket feber så hade jag legat i sängen hela dagen. Men små bebisar kan ha ganska hög feber utan fara. Men vi blev hemma idag också. Men ikväll blir det kör i alla fall.

Igår fixade vi i matsalen så den är i princip klar nu. Vi har ju beställt bordet å det kommer om 1-3 veckor. Men nu e de bara att ställa in det. Ska bli så skönt med ett matsalsbord. LÄNGTAR!

Får se om vi kommer iväg till kyrkis imorgon. Om Frejski fortfarande har feber å är grinig så e vi hemma. Det positiva är att man hinner med mycket här hemma. Har gjort julgodis idag igen, men nu tänker jag bara softa ett tag.

Å december går så himla fort,redan den 9,snart e d lucia. Å Idag fyller Tobbe år. GRATTIS! Stora karlen.. hehe

Bara 15 dagar kvar....

Kommentarer
Postat av: annica

aha då kanske man kan få komma på en fika snart och provsitta köks möblerna då! hihi

kram

2008-12-09 @ 14:43:05
URL: http://annicaahlqvist.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha kul man var då... Har för mig att vi diskuterade det ganska mycket för sen tyckte vi att lesbiska larven var ett bättre namn

2008-12-09 @ 15:41:11
URL: http://knasfibbla.blogg.se/
Postat av: svägerskan

Lilla gumman! Ja de e inte kul när småttingarna e sjuka! Snart MÅSTE vi komma å titta hur fint ni fått de... krama guldklimpen från jönssonligan!

2008-12-10 @ 08:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0