Vinter?

Hehe för några inlägg sen så dissar jag prat om vädret, men idag går det bara inte. Jag måste prata om vädret!

Vi är totalt insnöade. Jag ser inte ut genom fönstret för snön har blåst upp över det. Tomas ringde nyss, det tog honom nästan två timmar att ta sig till jobbet å så kommer han inte fram till huset för det är typ två meter snö på vägen och så ligger en bil och en lastbil i diket på vägen! Så han skulle åka å handla lite till jobbet å sen kommer han hem. Men det tar nog sin lilla tid antar jag.

Å vi som skulle på kyrkis idag. Blir nog inte så. Hoppas inte Freja kommer ihåg att det är kyrkis idag. Nåja, vi får ha hemmamys. Baka, pyssla och kolla på tv. Kanske leka å städa lite med. Man har ju att göra ändå...

Undrar om lillebror kommer hem idag eller om han sitter fast nånstans. Vi som ska fira honom imorgon...

Ha det bäst å stanna hemma idag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0