Usch å fy!

Men va skönt att det är torsdag, veckan snart slut. Konstigt att man längtar till helgen fast man är hemma hela dagarna. Men det är en annan känsla liksom. Alla hemma å mysa. Ska träffa min brorsdotter Ebba på lördag å gå på klädloppis på söndag. Sen vet jag inte men det blir kasnke en sväng till svärfar med. Å eventuellt träffa Rickard å Fia. Oj, hur ska vi hinna allt det? Helgerna är inte långa nog.

Igår var jag å Saga på babysim igen. Supermysigt! Hon tycker verkligen om det å hon sover så bra på natten sen. Hon är superduktig på att flyta på rygg men behöver träna på att "simma" mer. Å snart ska hon få DYKA! Hoppas det går bra.

Idag blir det bad igen... Men i Almunge med Frejski. Kanske får Saga följa med också. Beror på för jag klarar inte båda själv. Men kanske kommer mamma med ikväll. Tomas brukar vilja vara hemma å pyssla med huset.

På tal om huset går det lååååångsamt. Man har ju så mycket annat som händer. Men ska försöka bli klar med trappan. Tar sån Jäkla tid att slipa skiten. Kanske hinner slipa lite idag. Men då blir det ingen prommis å jag vill det med... Att inte det finns fler timmar på dagen. Men då hade väl de timmarna varit för få...

Aldrig e man nöjd...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0