Sveriges värsta bilförare?

Sjukt skoj program. Men det är svåra grejer de får göra. Jag funderar mycket på hur jag skulle fixa testerna som de får. Jag e sjukt grym på att fickparkera konstigt nog, men den där spången de gjorde idag verkade svinsvår. Jag hade nog inte vågat den. Å jag undrar hur jag skulle reagera på parkerings-utmaningen som de gjorde. Med folk överallt, barn, bilar å kundvagnar. De flesta vart ju helt förbannade... Hum jag undrar jag.

Men det är läskigt att tänka att det finns så dåliga förare där ute. Som den ena tjejen som släpper ratten å håller för ögonen! Å hon kör alldeles för fort tycker jag. Är man osäker så gasa inte! Å hon gasar istället för att bromsa! Ja man blir faktiskt rädd. Tänk att man säkert möter såna ibland...

Men men nu är dessa människor ute ur leken i alla fall. Skönt att veta det i alla fall.

Trött nu. Barnen snusar å Tomas e i stan hos en vän. Så fina barn vi har. Freja är en smart, söt å empatisk tjej som aldrig e svår på något sätt. Visst säger hon emot men inte så svårt tycker jag. Å det e bar med en egen vilja med. Hon e så underbar med Saga, hjälper henne, hämtar nappen när hon e lessen Å leker med henne. Aldrig svartsjuk eller så som de brukar bli. Å Saga hon e också fantastisk. Klockan sju får barnen kvällsfika, sen borstas det tänder å görs klara inför sängen. Sen läser vi sagor tillsammans i Frejas säng. Sen får Saga välling sen lägger jag henne i hennes säng å sen sover hon. Ibland skriker hon en stund men det går fort över. Sen har vi hela kvällen för oss själva å det är så skönt!

Även om barnen är fantastiska å jag aldrig vill vara utan de så är det skönt med lite ledig stund.

Men nu blir det te!

Love U all!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0