Magsjukan härjar.

Eller jag vet inte faktiskt. Men det är iallafalll Freja som e hemma från förskolan idag å igår. Hon spydde i sängen igår morse, om man nu kan kalla klockan 2 för morgon... Nåja, jag ringde å sjukskrev henne å tänkte att det blir till att vara hemma nu då. Men hon kom upp tidigt å åt frukost å var som vanligt så på eftermiddagen tänkte jag att det nog bara var nåt hon hade ätit. Nåja jag å Saga skulle på babysim å Freja brukar vara hos mormor då så in till stan till mormors jobb å lämna henne, sen till badet å mysa med lillan. Sen åkte jag å S ner till stan å mötte upp Tomas å Freja så åt vi på kinarestaurang. Men Freja åt ingenting... Hmmm men hon hade fått macka å grejer av mormor så han är väl inge hungrig tänkte vi... Men hon som brukar äta så... Nåja, till affären å hendla mat å sen hem. Men nu vill hon inte ha kvällsfika heller! Ojojoj nu blev jag lite orolig, Var det magsjuka ändå??? Men hon klagade inte på ont eller verkade sjuk på nåt sätt.

Sen inatt så grät å skrek hon å sa att hon hade ont i magen. Stackars lillan, jag sov breve henne i hennes säng. Men idag så har hon varit sig själv igen... Ätit å lekt å myst. inte klagat på ont eller nåt. Det var VÄLDIGT löst i magen imorse men det var bara en gång. Mystiskt värre.

Nåja, vi åker inte å badar ikväll. Å så får vi se imrogon. Tänkte åka på äntligen hemma mässan i Kista när tomas kommer hem annars å sen vidare till Peter å Anna med familj. I värsta fall får vi vänta till på lördag eller söndag på att gå på mässan å i allra värsta fall får vi skita i den.

Men undrar om det verkligen är magsjuka. En väldigt lätt en i så fall.

Hoppas vi kan gå på mässan imorgon. VILL!

Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0