Frukost!

Vart en hääärlig dag igår med shopping, mys med härliga tjejer å heldag med barnen! Idag ska F få gå på förskolan å hon längtar så. Men det är skönt att kunna ha henne hemma så här. När hon vill vara hemma så får hon det, fast det har bara hänt en gång i år... Hon älskar förskolan!

Idag blir det kyrkis med lillan å sen hem för pill med trappen. Vill ta en prommis med men jag hinner nog inte det. Jag vill hellre bli klar med trappen faktiskt. Sen blir det babysim med lillan o F ska hälsa på sin pappa på hans jobb. Å va skoj hon ska ha, hon har länge velat åka till "hans hus"!

Nu käkas det frukost, i alla fall ja å S. Äppelgröt, äpple å rån för henne å jag har börjat dricka hett vatten med ingefära istället för te. Tröttnade på te så igår testade jag å va gott det va! Har dock hört att man inte får äta för mycket färsk ingefära, jag får kolla upp det.

Men nu ska jag snart hämta nästa älskling. Hatar att väcka henne så här :(

Love U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0