Ja, det e mycket nu...

... jag hinner knappt andas... Renovering, träning, kören, barnen, vårstädning, födelsedagskalas och trädgårdsarbete...

På måndagar har jag börjat med innebandy, SKITSKOJ!
På tisdagar är det kör, Jätteroligt!
På torsdagar är det bad med tjejerna, SUPERMYSIGT!

Å på det så är det ibland diverse möten å syjuntor.

Å nu kommer våren= vårstädning, trädgårdsarbete å Freja fyller år!

Dessutom försöker jag träna minst en timme om dagen! När Freja är på förskolan blir det antingen zumba eller en promenad på 8 kilometer. På måndagar kör vi innebandy som sagt å på fredagar blir det zumba. På helgerna blir det inte så mycket träning tyvärr, kanske en promenad med tjejerna. Men går man med Freja så går det INTE fort...

Å min lilla tjej blir 3 på tisdag! Vi har tagit påsklov hela veckan å på hennes dag ska vi in till stan till 4H-gården å sen leka i stadsparken. E de dåligt väder tar vi Nickis... Sen på kvällen får hon bestämma mat. Det blir nog pizza efter en ledande fråga från pappa. "Vill du ha pizza?" ;)

Men nu har jag städat lite å snart ska jag träffa kantorn i Almunge för att prata om helgens bravader. Ska sjunga i kyrkan båda dagarna! På lördagen i Faringe å på söndag i Knutby...

SHIT! Måste nog ta å lugna mig lite nu...

Men våren är härlig! Å det mesta jag gör gör jag för att det är så skoj. Utom städningen då...

Chao!

Kommentarer
Postat av: jessica

åh va fort de går. blir hon redan 3 år =) hihi. :) kram

2011-04-15 @ 12:52:07
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com
Postat av: Linda

Nu tycker jag att damen ska uppdatera sin blogg lite ;) Puss och kram!

2011-05-30 @ 17:30:25
URL: http://minigrodan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0