Snabbstädning

Ja, idag är det städdag. Men inatt var det inte roligt för Saga var grinig från 3 å framåt. Hon verkar fortfarande lite smått grinig. Men så är hon lite förkyld också. Å säkert trött nu.

Så det bidde en snabbstädning å nu sitter jag å vilar med en bit mörk choklad. Mums. Vart så sugen på nåt gott men jag ska på ljusparty ikväll å då blir det nog en liten bakelse eller två. Mmmm.

Det går riktigt bra med stegräknaren. Gick tolvtusen steg både måndag å tisdag. Igår hade jag lite ont i hälen men det bidde i alla fall tiotusen steg. Just nu har jag bara gått 2000 steg men jag brukar räkna om städningen i steg. Förra veckan blev det femtusen men jag tror att det blir tretusen idag eftersom det blidde en snabbis...

Som vanligt så är alla helger uppbokade en  bra tid framöver. I helgen blir det trettioårskalas, hälsa på en liten veckobebis å ha myskväll med Loppis. Nästa vecka blir det KRYSSNING! å veckan efter det blir det dop för Saga. Å sen blir det Strängnäs med Tomas släkt å marknad!

Längtar!

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0