Jag överlevde!

Kryssningen alltså. Åkte i fredags å kom hem ett helt dygn senare till mina älsklingar. Gick jättebra för Tomas å ta hand om Saga, hon är ju sååå snäll. Men jag saknade mina små! Men kul var det!

God mat som var Italieninspirerad. Första alkoholen på ett tag men jag tog det lugnt. Ett halvt glas vin till maten som jag spädde ut med sprite för den var inte god! Sen bjöd de andra tanterna mig på lite cider, lite vin å lite likör. Gott å jag behövde inte köpa en enda drink till mig själv. Underbar dansuppvisning med fantastiska kläder! Härlig musik å trevliga människor, utom en kille som var vegetarian och tyckte hela världen var en hemsk plats. Gå nån annan stans å deppa för jag ska ha skoj!

Å skoj hade jag. Sov inte en blund på hela kryssningen. Jag å Linda var uppe hela natten å lekte privatdeckare ;) Kul hade vi!

Tårtklänningen som var med på dansshowen!Sorry Anneli, jag var tvungen...

Men det är skönt att vara hemma nu. Å idag fick jag sovmorgon till halv nio. Sen har vi bara suttit vid tv:n å nu badar Freja en stund. Efter lunchen ska vi in till stan å kolla runt i affärer å sen kommer Tomas till Ikea så ska vi äntligen köpa garderober till vårt nya sovrum!

Skönt att få komma in till det nya rummet men jag tänkte låta Saga få sova kvar eftersom det ska bli hennes rum och hon är ju van å sova där. Dumt att vänja henne vid ett nytt rum för att sen flytta tillbaka henne i hennes sovrum. Vi får se hur det går. Freja sov i sitt rum för första gången när hon var 4 månader å Saga blir ju bara tre på onsdag.

Nu vill Frejski komma upp. Ses!

Kommentarer
Postat av: jessica L

åh ni verkar haftt de kul ni :) skönt att de gick bra för thomas och ta Saga :D skönt. och kul att åka bort en stund utan barn. kram

2010-09-29 @ 14:27:46
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0