Ångest!

Tag en bakelse efter att jag städade hela huset. Tyckte jag var värd det. Hur tänker man då? Visst, det är gott i tyo 2 sekunder men sen har man den där extra vikten i sig. Istället för att man är värd lite extra kilon, att må lite sämre, är man då inte mera värd något bättre? Varför inte ett fotbad? En varm dusch? Nåja, gjort är gjort, bara att bita ihop å ta igen det. Åt ju faktiskt en bakelse igår också... Hum...

Det går bättre med stegräknaren i alla fall. Gick 12 800 steg i går! Underbart! Men SHIT vad jag hade ont i skenbenen sen. Sköööönt. Idag har jag städat å då får man inte ihop så många steg, men jag hittade en sida som omvandlar aktiviteter till steg å att städa i 2 timmar blir ca. 5 500 steg! Alltså har jag redan gått över 7000 steg, å då ska jag snart ut på min promenix. Vet inte hur lång sträckan är men det tar ca 35 minuter å 5000 steg!

Sen ska jag hämta lilldonnan å mysa med henne. Ikväll ska vi åka å bada!

Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0